duminică, 14 iunie 2009

4 yamadori de Crataegus Monogyna

Ieri am avut o plimbare printr-o padure pentru a inspecta terenul pentru recoltarile de toamna, inainte de a pleca de acasa am zis sa iau la mine si ustensilele pentru recoltat pentru ca nu se stie ce minunatie pot gasi pe acolo si mai vroiam sa imi aduc si niste pamant de padure pentru a mai completa in cateva vase cu pomisori unde solul a fost spalat de ploi. Ajuns la destinatie si dupa o plimbare de mai bine de o ora prin padure mi-a facut cu ochiul 3 pomisori si cum nu am putut rezista m-am apucat de treaba, am scos pomisorii si bonus la unul dintre ei a trebuit sa mai iau inca unul mai mic care era crescut langa planta dorita de mine. Mi-am umplut si 3 pungi cu sol de padure si ajuns acasa i-am plantat. Solul folositla replantare este de peste 60% sol din groapa de unde am recoltata planta si restul pietris de maxim 4 mm in diametru. Am procedat astfel la replantare pentru ca am vazut ca da rezultate daca faci recoltari in aceasta perioada a anului si o spun din experienta ( anul trecut am recoltata cativa Ulmus Glabala in aceasi perioada si am folosit aceiasi metodata la replantare). Dupa ce plantate au fost replantate le-am udat abundent si le-am pozitionat undeva mai la umbra, o expunere directa la soare ar fi fatala pentru ele tinand cont in primul rand ca le-am adus din padure unde au crescut numai in umbra altor capaci. Acum pomisorii vor fi udati in fiecare seara dar nu voi uda direct solul ci voi pulveriza cu pompa de apa pe trunchi, aceasta metoda stimuland si aparitia de noi muguri. In urmatoarele 3 saptamani ma astept ca pomisorii sa intre intr-un usor regres dar pe urma vor incepe sa inmugureasca. Si cum un astfel de post nu are nici un farmec fara poze vin si ele acum.

Paducel 1




Paducel 2


Paducel 3







Paducel 4



Niciun comentariu: